27 Mayıs 2011 Cuma

Babaannede İlk Gece Yatısı...

17 Mayıs 2011
Gündüz saatlerinde ve uzun süreli çok kez baktım Atalay'a, bizim evde de kaldı daha önce gündüz saatlerinde...
Ancak, güneşli bir Mayıs akşamüstü, Atalay daha 5 aylıkken, annesiyle bir alışveriş dönüşü, Tanya ile bizim evde oturmuş öylesine sağdan soldan konuşurken laf döndü dolaştı Atalay'ın gece, anne babasından ayrı, bizim evde kalmaya alışmasına geldiğinde Tanya'nin aniden ayağa kalkıp " hadi ben gidiyorum bye, bu gece o gece olsun" demesiyle başladı herşey...
Böyle ani beklememiştim, eşim iş için birkaç günlüğüne İrlanda'ya gitmişti, evde yalnızdım.
Ama Atalay'la çok rahat geçti herşey, sabah erkenden kapı çaldı, babası dayanamamış, oğlunu öpmeden işe gidememiş :)))
Öğleye doğru mamasını da yedirip, arabaya atıp anneye teslim ettim, bana kalsa hiç bırakmam ama yeri annesinin yanı tabiki :))
Babaannemde kaldığım o geceden kısa bir görüntü...

Hiç yorum yok: