11 Aralık 2011 Pazar

Kalemi Tembel Günlerim ...

Yaz bitti, anneanne ve büyükbaba ülkelerine döndü, havalar soğudu, Ekim geldi :(((
Ama ben mutluyum, Atalay evine döndü, yakınıma geldi :))
Yazamadığım tembellik günlerimde, Atalay, bebeklikten çocukluğa doğru olan gelişim adımlarında hız kaydetti. 'Baba' ile başlayan kelimeleri epey arttı, yanına rusca da kattı bolca, oturdu, tırmandı, ayağa kalktı, sıraladı...
Babaannelerde en uzun kalma rekorunu kırdı, anne-babasını Roma'ya tatile gönderdi 1 haftalığına...
Bu arada aylar geçti, Aralık geldi, ve Atalay 1 yılını doldurdu.

Tembellik yaptığım günleri de kapsayan bir film yaptım, koca bir yılın özeti, ilerde hatırlamak için, belki de Atalay'ın 'babaannem benim için neler yapmış zamanında' deyip beni hatırlaması için, anması için...

Canısın sen babaannenin, seni çoook seviyorum ♥
12.12.2011

1 yorum:

dimple dedi ki...

sizden daha mükemmel bir babaanne tanımıyorum Pınar ablacığım...